Na een jarenlange aanwezigheid op de Belgische kredietmarkt groeide Buy Way uit tot een toonaangevende fintech. Via een uitgebreid netwerk van retailpartners richt het merk zich tot een brede waaier van klanten op zoek naar vernieuwende, verantwoorde en transparante oplossingen. De steeds jongere doelgroep gaat ongedwongen om met krediet (binnen de trend ‘Buy now pay later’) en verwacht een hoogwaardige gebruikerservaring. Om deze evolutie te begeleiden gaf Buy Way zijn bureau Shake de opdracht zijn identiteit in een nieuw jasje te steken.
Het hele brand system werd herzien: de identiteit, de grafische taal, de kleuren, de beeldtaal en de vormgeving van alle off- en online touchpoints. Een punchy en authentieke tone of voice bevordert de persoonlijke relatie met de gebruiker. Contrastrijke fotoportretten vervangen de vroegere illustraties en elk communicatiemiddel werd opnieuw ontworpen met één doel voor ogen: de verstrekte informatie zo duidelijk mogelijk maken (gebruikersgidsen, flyers, kaarten, POS enz).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]