Shake geeft Buy Way een nieuw gezicht

Na een jarenlange aanwezigheid op de Belgische kredietmarkt groeide Buy Way uit tot een toonaangevende fintech. Via een uitgebreid netwerk van retailpartners richt het merk zich tot een brede waaier van klanten op zoek naar vernieuwende, verantwoorde en transparante oplossingen. De steeds jongere doelgroep gaat ongedwongen om met krediet (binnen de trend ‘Buy now pay later’) en verwacht een hoogwaardige gebruikerservaring. Om deze evolutie te begeleiden gaf Buy Way zijn bureau Shake de opdracht zijn identiteit in een nieuw jasje te steken.
Het hele brand system werd herzien: de identiteit, de grafische taal, de kleuren, de beeldtaal en de vormgeving van alle off- en online touchpoints. Een punchy en authentieke tone of voice bevordert de persoonlijke relatie met de gebruiker. Contrastrijke fotoportretten vervangen de vroegere illustraties en elk communicatiemiddel werd opnieuw ontworpen met één doel voor ogen: de verstrekte informatie zo duidelijk mogelijk maken (gebruikersgidsen, flyers, kaarten, POS enz).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]