Na een jarenlange aanwezigheid op de Belgische kredietmarkt groeide Buy Way uit tot een toonaangevende fintech. Via een uitgebreid netwerk van retailpartners richt het merk zich tot een brede waaier van klanten op zoek naar vernieuwende, verantwoorde en transparante oplossingen. De steeds jongere doelgroep gaat ongedwongen om met krediet (binnen de trend ‘Buy now pay later’) en verwacht een hoogwaardige gebruikerservaring. Om deze evolutie te begeleiden gaf Buy Way zijn bureau Shake de opdracht zijn identiteit in een nieuw jasje te steken.
Het hele brand system werd herzien: de identiteit, de grafische taal, de kleuren, de beeldtaal en de vormgeving van alle off- en online touchpoints. Een punchy en authentieke tone of voice bevordert de persoonlijke relatie met de gebruiker. Contrastrijke fotoportretten vervangen de vroegere illustraties en elk communicatiemiddel werd opnieuw ontworpen met één doel voor ogen: de verstrekte informatie zo duidelijk mogelijk maken (gebruikersgidsen, flyers, kaarten, POS enz).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]