Sinds maandag 27 maart wordt het merk RTL trots ingezet op zowat elk touchpoint in het Franse medialandschap, zoals we hier eerder al konden melden. Een nieuwe merkarchitectuur, innovatieve inhoud en een versnelde digitale aanwezigheid zijn de ingrediënten van een uitgebreide campagne die door Shake werd gecreëerd. Het Brusselse bureau werd door RTL gekozen om het te begeleiden tijdens het rebrandingproces. Na een eerste succesvolle opdracht voor Télévie trad het bureau op als sparringpartner bij de uitwerking van de strategie, de visuele identiteit, de uitvoering op verschillende dragers en de herdefiniëring van het communicatieterrein. De focus lag op een concept van drie woorden en zeven letters dat de mediamerken van het bedrijf samenbrengt. « On est là » is het teken van alle uitingen van RT, als herbevestiging van haar leiderschap. Op TV, radio, pers, digitaal en OOH neemt de boodschap de vorm aan van een manifest dat door de hele RTL-familie wordt gedragen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]