Met de massale protesten van de landbouwers in heel België heeft Shake een grote campagne gelanceerd voor zijn klant Fairebel, het faire melkbedrijf. In minder dan drie dagen tijd ontwierp en implementeerde het bureau een grootschalige mediacampagne waarin alle consumenten werden opgeroepen zich in te zetten voor deze belangrijke strijd voor ons voedsel.
Centraal in de campagne stonden drie consumenten die ook aandeelhouders zijn van Fairebel, de coöperatie telt 1.500 coöperanten die hun rol vervullen als geen ander. Zij zijn de belichaming van vlees en bloed van de grote rol die consumenten kunnen spelen in deze crisis. Als iedereen zou kiezen voor lokale producten die de producenten een eerlijk loon betalen, zouden we onze landbouw een nieuwe toekomst kunnen geven.
De portretten van Els, Jérémy en Richard-Yves waren te zien in paginagrote advertenties in verschillende kranten, waaronder Le Soir, SudInfo, Grenz Echo, De Standaard, Het Nieuwsblad en Gazet van Antwerpen, dankzij de steun van vaste mediapartner Rossel Advertising en de samenwerking gedurende meerdere jaren met Ads&Data. Elke advertentie bevatte een QR-code die lezers naar de sociale netwerken leidde om de video van de getuigenis van de consumenten te ontdekken.