Shake treedt NU op voor WWF

De sneeuwluipaard is niet alleen dat edele dier waarvan je de ogen ziet fonkelen op prachtige wildlifefoto’s. Door de klimaatverandering, stroperij en conflicten met de plaatselijke bevolking in het Himalaya-gebergte is het een bedreigde diersoort. Vandaag zijn er minder dan 4.000 sneeuwluipaarden in het wild en het is onze plicht om ze te beschermen. Dit is de missie die WWF aan Shake heeft toevertrouwd voor een eerste samenwerking.Op basis van een eenvoudig concept dat de urgentie benadrukt heeft Shake een brand awareness-video, een digitale campagne en zelfs een tote bag ontwikkeld voor wie symbolisch een sneeuwluipaard adopteert. Wil je er deel van uitmaken? Ga nu hierheen: doneer.wwf.be.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]