Shake treedt NU op voor WWF
De sneeuwluipaard is niet alleen dat edele dier waarvan je de ogen ziet fonkelen op prachtige wildlifefoto’s. Door de klimaatverandering, stroperij en conflicten met de plaatselijke bevolking in het Himalaya-gebergte is het een bedreigde diersoort. Vandaag zijn er minder dan 4.000 sneeuwluipaarden in het wild en het is onze plicht om ze te beschermen. Dit is de missie die WWF aan Shake heeft toevertrouwd voor een eerste samenwerking.Op basis van een eenvoudig concept dat de urgentie benadrukt heeft Shake een brand awareness-video, een digitale campagne en zelfs een tote bag ontwikkeld voor wie symbolisch een sneeuwluipaard adopteert. Wil je er deel van uitmaken? Ga nu hierheen: doneer.wwf.be.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]