De sneeuwluipaard is niet alleen dat edele dier waarvan je de ogen ziet fonkelen op prachtige wildlifefoto’s. Door de klimaatverandering, stroperij en conflicten met de plaatselijke bevolking in het Himalaya-gebergte is het een bedreigde diersoort. Vandaag zijn er minder dan 4.000 sneeuwluipaarden in het wild en het is onze plicht om ze te beschermen. Dit is de missie die WWF aan Shake heeft toevertrouwd voor een eerste samenwerking.Op basis van een eenvoudig concept dat de urgentie benadrukt heeft Shake een brand awareness-video, een digitale campagne en zelfs een tote bag ontwikkeld voor wie symbolisch een sneeuwluipaard adopteert. Wil je er deel van uitmaken? Ga nu hierheen: doneer.wwf.be.

Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]