Shell trapt het jaar af met een nieuwe campagne rond het loyaliteitsprogramma Shell GO+. Daarmee sparen leden punten via de Shell-app die ze kunnen inruilen voor tal van voordelen, zoals kortingen op benzine, op aankopen in Shell-shops en op aankopen bij partners zoals Zalando en IKEA. De nieuwe campagne, geproduceerd in samenwerking met communicatiebureau Serviceplan wordt gedragen door de slogan "Grijp je korting".
Er werd een hele reeks uitingen ontwikkeld, waaronder POS-materiaal voor de tankstations, een digitale component met paid media en specifieke assets voor de Shell-website en -app. Naast het vergroten van de bekendheid van het loyaliteitsprogramma heeft de campagne een aantal extra doelstellingen: het vergroten van de trafiek en de transactievolumes (tanken en elektrisch opladen) op Shell-stations, het werven van nieuwe Shell GO+-leden en ervoor zorgen dat bestaande leden van het programma de app als vanzelfsprekend gaan gebruiken. De campagne, die op 10 januari van start ging, zal tot 16 april 2024 lopen in bemande en onbemande Shell-stations in heel België en Luxemburg.
Credits
Client: Belgian Shell
Contacts: Chloé Walgraeve
Agency: Serviceplan
Account team: Gaëlle D’Haese, Galia Burech
Strategy: Dimitrios Lemonias
Creative Director: Tony Naudts-Ducène
Creatives (Copy/AD): Nathalie Strybos, Marc Thomasset, Antony Samson
DTP: Benjamin Gaspart, Denis Roumegoux
Motion Design: Mathilde Hermetz
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]