Shell trapt het jaar af met een nieuwe campagne rond het loyaliteitsprogramma Shell GO+. Daarmee sparen leden punten via de Shell-app die ze kunnen inruilen voor tal van voordelen, zoals kortingen op benzine, op aankopen in Shell-shops en op aankopen bij partners zoals Zalando en IKEA. De nieuwe campagne, geproduceerd in samenwerking met communicatiebureau Serviceplan wordt gedragen door de slogan "Grijp je korting".
Er werd een hele reeks uitingen ontwikkeld, waaronder POS-materiaal voor de tankstations, een digitale component met paid media en specifieke assets voor de Shell-website en -app. Naast het vergroten van de bekendheid van het loyaliteitsprogramma heeft de campagne een aantal extra doelstellingen: het vergroten van de trafiek en de transactievolumes (tanken en elektrisch opladen) op Shell-stations, het werven van nieuwe Shell GO+-leden en ervoor zorgen dat bestaande leden van het programma de app als vanzelfsprekend gaan gebruiken. De campagne, die op 10 januari van start ging, zal tot 16 april 2024 lopen in bemande en onbemande Shell-stations in heel België en Luxemburg.
Credits
Client: Belgian Shell
Contacts: Chloé Walgraeve
Agency: Serviceplan
Account team: Gaëlle D’Haese, Galia Burech
Strategy: Dimitrios Lemonias
Creative Director: Tony Naudts-Ducène
Creatives (Copy/AD): Nathalie Strybos, Marc Thomasset, Antony Samson
DTP: Benjamin Gaspart, Denis Roumegoux
Motion Design: Mathilde Hermetz
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]