Shell GO+: nieuwe mijlpaal in samenwerking Serviceplan en Shell

Crea / News

Serviceplan lanceert een nieuwe Shell GO+-campagne, het resultaat van de samenwerking met klant Shell. Deze campagne werd gelanceerd op 30 augustus in de BeLux en op 1 oktober in Frankrijk en zal lopen tot eind 2023.  

In plaats van bezoekers aan te moedigen om de Shell-app te downloaden, is het doel van deze campagne om de app actief te gaan gebruiken. Serviceplan heeft Shell geholpen om zijn doelstellingen te bereiken: het merk wilde dat zijn klanten zich gewaardeerd zouden voelen binnen hun stations, beloond zouden worden voor de keuze voor Shell en erkend zouden worden voor hun loyaliteit. Chloé Walgraeve (marketing campaign manager BeLux): ‘’Na een succesvolle lanceringscamagne van ons getrouwheidsprogramma, waar we onze bezoekers aanmoedigden om de Shell-app te downloaden en te registeren, wilden we nu de focus leggen op de voordelen van het getrouwheidsprogramma en onze bezoekers aan te moedigen om de app actief te gaan gebruiken wanneer ze een Shell-locatie bezoeken zodat zij kunnen genieten van mooie  kortingen. Bovendien zit de look&feel van de campagne in een gloednieuw jasje dat ongetwijfeld mooi oogt op de forecourt van onze stations.” 

Credits 

Accounts: Gaëlle D’Haese, Nick Van Calck 

Directeur artistique : Marc Thomasset 

Copywriter : Nathalie Strybos, Manuel Sarraf 

Creative leader: Tony NaudtsDucène 

Production Agency: Altavia