ShipTo met Carrefour en Publicis Groupe Belgium
Op je baby passen tijdens zijn dutje, een wandeling maken met je trouwe viervoeter, supporteren voor je kind... 10.000 goede redenen om je boodschappen niet zelf te doen. Diezelfde alledaagse momenten inspireerden Carrefour en Publicis Groupe België voor hun nieuwe ShipTo-campagne. Dankzij deze service kan je boodschappen online bestellen en ze dezelfde dag nog laten leveren, op het door jou gekozen tijdstip. Het ideale alternatief om die kleine momenten uit het leven waar we zo van genieten niet te hoeven missen.
Credits
Client (brand & contacts): Carrefour Belgium - Sophie Lerouge, Caroline Robert, Natacha Pierard
Client Lead: Valerie Fabbri
Account Director: Anaïs Lavie
Account Executive: Margot Brunet
Strategy Director: Yves Van Landeghem
Brand & Campaign Strategist: Lise Tran
Connection Planner: Anthony O’Donnell
Creative Directors: Laurence Vandeputte, Lode Vochten
Senior Creatives: Sebastien Stevens & Bill Bilquin
Copywriter FR: Louise Vankueken
Copywriter NL: Evelien Peeters
Content Lead: Maarten Van Herck
Content Creators: Jeroen Van Laethem, Louise Vankueken
Creative Designer: Justine Depape
Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout
Moving Images Producer: Daan Feytongs
External production
Production house: Disturb Studio (Emeline Fouya, Julien Fouya)
Partner Agencies: So Buzzy, Havas Media
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]