ShipTo met Carrefour en Publicis Groupe Belgium

Crea / News

Op je baby passen tijdens zijn dutje, een wandeling maken met je trouwe viervoeter, supporteren voor je kind... 10.000 goede redenen om je boodschappen niet zelf te doen. Diezelfde alledaagse momenten inspireerden Carrefour en Publicis Groupe België voor hun nieuwe ShipTo-campagne. Dankzij deze service kan je boodschappen online bestellen en ze dezelfde dag nog laten leveren, op het door jou gekozen tijdstip. Het ideale alternatief om die kleine momenten uit het leven waar we zo van genieten niet te hoeven missen. 

Credits

Client (brand & contacts): Carrefour Belgium - Sophie Lerouge, Caroline Robert, Natacha Pierard

Client Lead: Valerie Fabbri

Account Director: Anaïs Lavie

Account Executive: Margot Brunet

Strategy Director: Yves Van Landeghem

Brand & Campaign Strategist: Lise Tran

Connection Planner: Anthony O’Donnell

Creative Directors: Laurence Vandeputte, Lode Vochten

Senior Creatives: Sebastien Stevens & Bill Bilquin

Copywriter FR: Louise Vankueken

Copywriter NL: Evelien Peeters

Content Lead: Maarten Van Herck

Content Creators: Jeroen Van Laethem, Louise Vankueken

Creative Designer: Justine Depape

Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout

Moving Images Producer: Daan Feytongs

External production

Production house: Disturb Studio (Emeline Fouya, Julien Fouya)

Partner Agencies: So Buzzy, Havas Media