Shortcut quizt met VOKA

Crea / News

social2 Shortcut VOKAShortcut Advertising, creatieve hotshop voor b2b- en b2c-communicatie, heeft deze week de aftrap gegeven van een grootscheepse multimediacampagne voor VOKA, Vlaams Netwerk van Ondernemingen. Doel: het talent en de diversiteit van het Vlaamse bedrijfsleven onder de aandacht brengen van een breed en divers publiek.Shortcut VOKA website_home
Koninginnestuk van de campagne is een online quiz over de Vlaamse bedrijven. Bijna 400 ondernemingen, uit zowat alle mogelijke sectoren, verleenden hun medewerking, en leverden een interessant, opmerkelijk of grappig weetje. Onder de bedrijven grote namen als Umicore, Jaga, Neuhaus en Tiense Suikerrafinaderij, maar ook tal van kleinere spelers, die vaak onder de radar van de publieke opinie presteren op wereldniveau. website_quiz Shortcut VOKAHet resultaat is een boeiende en toegankelijke online quiz, die voor de eerste keer ooit een fascinerende staalkaart geeft van het Vlaamse bedrijfsleven anno 2018. Om de quiz te promoten, maakt Shortcut Advertising gebruik van radiospots op Radio 1 en Radio 2, een reeks events in Vlaamse stations, digitale affichage, gigantische gevelbanners overal te lande, digitale b2b-mailings, en een brede socialmediacampagne met onder meer 30 video's.

Credits
Klant: Voka - www.voka.be
Directeur marketing, communicatie & ondernemingsrelaties Voka: Peter De Brabandere
Account manager Voka: Marieke Van Ooteghem
Social Shortcut VOKA
Bureau: Shortcut Advertising - www.shortcut.be
Client service director: Angelo Callant
Account manager: Catherine Leleu
Creatief directeur: Patrick De Win
Art director: Tijl Verbruggen
Videoproductie: Jan Keersmaekers
Radioproductie: Raygun
social3 Shortcut VOKA social2 Shortcut VOKA