Na de mooie finaleplaatsen in The One Show is het nog niet gedaan voor de Belgische bureaus - we zijn alvast benieuwd naar de Cannes Lions!
Happiness
Fedcafé (Helpy Hour): 3xSilver
SBS (Het Belgisch reclameblok): 2xBronze
Snap (Facetouchers): 1xGold, 1xSilver
OVK (Non-Bob): 1xSilver, 2xBronze
Lays (Crispy Subtitles): 1xSilver, 1xFinalist
Mortierbrigade
MIVB/STIB (Voices of Brussels): Bronze
Mooimakers (Clean Your Street View): 1xSilver, 2xBronze, 1xFinalist
FamousGrey
Volvo (Blind Spot Billboard): 2xBronze, 1xFinalist
Volvo (Be Late Be Safe): 2xFinalist
Wunderman Thompson Belgium
Child Focus (#Catsforkids): 1xFinalist
Carrefour Hypermarket (Opera’l Dente): 1xFinalist
BBDO Belgium
De Acteursgilde (Ads about nothing: 2xBronze, 1xFinalist
Sabam, PlayRight+, GALM vzw, FACIR (Songs without Music): 1xBronze, 1xFinalist
Lidl Belgium (Sounds Horrible): 1xSilver
Lidl Belgium (Seven Fennels and Raspberries:: 1xBronze, 1xFinalist
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]