Caples Awards voor Happiness, BBDO, Wunderman Thompson, Mortierbrigade en FamousGrey

Awards / News

Na de mooie finaleplaatsen in The One Show is het nog niet gedaan voor de Belgische bureaus - we zijn alvast benieuwd naar de Cannes Lions!

Happiness 

Fedcafé (Helpy Hour): 3xSilver

SBS (Het Belgisch reclameblok): 2xBronze

Snap (Facetouchers): 1xGold, 1xSilver

OVK (Non-Bob): 1xSilver, 2xBronze

Lays (Crispy Subtitles): 1xSilver, 1xFinalist

Mortierbrigade

MIVB/STIB (Voices of Brussels): Bronze

Mooimakers (Clean Your Street View): 1xSilver, 2xBronze, 1xFinalist

FamousGrey

Volvo (Blind Spot Billboard): 2xBronze, 1xFinalist

Volvo (Be Late Be Safe): 2xFinalist

Wunderman Thompson Belgium

Child Focus (#Catsforkids): 1xFinalist

Carrefour Hypermarket (Opera’l Dente): 1xFinalist

BBDO Belgium

De Acteursgilde (Ads about nothing: 2xBronze, 1xFinalist

Sabam, PlayRight+, GALM vzw, FACIR (Songs without Music): 1xBronze, 1xFinalist

Lidl Belgium (Sounds Horrible): 1xSilver

Lidl Belgium (Seven Fennels and Raspberries:: 1xBronze, 1xFinalist