De juryweek van de Creative Belgium Awards 2023 vond de eerste week van mei plaats bij Yust in Antwerpen. Gedurende vier dagen debatteerden de jury's over het ingestuurde werk en werd bepaald welke campagnes bekroond zullen worden als beste werk van 2022.
Mortierbrigade behaalt het grootste aantal nominaties (29), met Happiness (27) en Mutant (21° als eerste achtervolgers. Hieronder vindt u het aantal nominaties per bureau.
Aantal nominaties per bureau (in alfabetische volgorde)
5AM | 1 |
Accenture Song | 3 |
Accenture Song Belux | 1 |
AIR SA | 5 |
AKA De Mensen | 3 |
BBDO Belgium | 2 |
CARON | 1 |
Caviar | 2 |
CHOO CHOO | 2 |
De Vloer | 1 |
FamousGrey | 12 |
Hamlet NV | 7 |
Happiness Brussels | 27 |
Het Geluidshuis | 1 |
Hotel Hungaria | 4 |
LDV United | 6 |
Leap Forward | 1 |
LOBSTER | 3 |
Lucy | 9 |
mortierbrigade | 29 |
Mosaert | 2 |
Mutant | 21 |
Ogilvy Social.Lab | 1 |
Publicis Groupe Belgium | 14 |
TBWA\Belgium | 16 |
The Satisfaction | 2 |
Vrints-Kolsteren | 3 |
WeWantMore | 6 |
Wunderman Thompson Benelux | 6 |
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]