De juryweek van de Creative Belgium Awards 2023 vond de eerste week van mei plaats bij Yust in Antwerpen. Gedurende vier dagen debatteerden de jury's over het ingestuurde werk en werd bepaald welke campagnes bekroond zullen worden als beste werk van 2022.
Mortierbrigade behaalt het grootste aantal nominaties (29), met Happiness (27) en Mutant (21° als eerste achtervolgers. Hieronder vindt u het aantal nominaties per bureau.
Aantal nominaties per bureau (in alfabetische volgorde)
5AM | 1 |
Accenture Song | 3 |
Accenture Song Belux | 1 |
AIR SA | 5 |
AKA De Mensen | 3 |
BBDO Belgium | 2 |
CARON | 1 |
Caviar | 2 |
CHOO CHOO | 2 |
De Vloer | 1 |
FamousGrey | 12 |
Hamlet NV | 7 |
Happiness Brussels | 27 |
Het Geluidshuis | 1 |
Hotel Hungaria | 4 |
LDV United | 6 |
Leap Forward | 1 |
LOBSTER | 3 |
Lucy | 9 |
mortierbrigade | 29 |
Mosaert | 2 |
Mutant | 21 |
Ogilvy Social.Lab | 1 |
Publicis Groupe Belgium | 14 |
TBWA\Belgium | 16 |
The Satisfaction | 2 |
Vrints-Kolsteren | 3 |
WeWantMore | 6 |
Wunderman Thompson Benelux | 6 |
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]