Shortlist Creative Belgium Awards: Mortierbrigade, Happines en Mutant op kop
De juryweek van de Creative Belgium Awards 2023 vond de eerste week van mei plaats bij Yust in Antwerpen. Gedurende vier dagen debatteerden de jury's over het ingestuurde werk en werd bepaald welke campagnes bekroond zullen worden als beste werk van 2022.
Mortierbrigade behaalt het grootste aantal nominaties (29), met Happiness (27) en Mutant (21° als eerste achtervolgers. Hieronder vindt u het aantal nominaties per bureau.
Aantal nominaties per bureau (in alfabetische volgorde)
5AM | 1 |
Accenture Song | 3 |
Accenture Song Belux | 1 |
AIR SA | 5 |
AKA De Mensen | 3 |
BBDO Belgium | 2 |
CARON | 1 |
Caviar | 2 |
CHOO CHOO | 2 |
De Vloer | 1 |
FamousGrey | 12 |
Hamlet NV | 7 |
Happiness Brussels | 27 |
Het Geluidshuis | 1 |
Hotel Hungaria | 4 |
LDV United | 6 |
Leap Forward | 1 |
LOBSTER | 3 |
Lucy | 9 |
mortierbrigade | 29 |
Mosaert | 2 |
Mutant | 21 |
Ogilvy Social.Lab | 1 |
Publicis Groupe Belgium | 14 |
TBWA\Belgium | 16 |
The Satisfaction | 2 |
Vrints-Kolsteren | 3 |
WeWantMore | 6 |
Wunderman Thompson Benelux | 6 |
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]