Shtick opent Open Monumentendag



In-houseillustrator Sarah Herlant creëerde vier personages, die zich als ware erfgoed enthusiastshebben uitgedost als monumenten. In de geanimeerde tv-spot zien we deze vier modellen poseren voor de camera. “De huisstijl van Open Monumenten — waarin de nieuwe communicatiecampagne van Open Monumentendagontwikkeld moest worden — zat nog vers in onze vingers,” vertelt Rienk Michielsen, art director bij Shtick.

Vorig jaar kreeg Shtick al de opdracht om de branding van Open Monumentente verzorgen. Met dit nieuwe merk zal Herita het succes van Open Monumentendag het komende jaar doortrekken. Ze zetten zich dagelijks in voor de vele historische locaties die ons land rijk is, waardoor je als lid “elke dag Open Monumentendag” kan beleven. Op 8 september 2019 openen honderden monumenten gratis hun deuren om erfgoedliefhebbers en nieuwsgierigen te verwelkomen. De tv-spot zal te zien zijn op Eén in aanloop naar het event, of nu al op het wereldwijde web.
https://www.facebook.com/openmonumenten
Credits:
Klant: Herita vzw
Contact: Puck Verstraeten, Chloé Spruyt en Liselore Michils Agency: Shtick
Creative Director: Yves Hellemans
Illustratie en animatie: Sarah Herlant
Art Director: Rienk Michielsen
Project Management: Matthias Meersmans
Video: Shtick
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]