Shtick zet Berchem op de kaart

Voor de tweede keer opent het creatief gespuis in Berchem zijn deuren voor de buurt. Op 29 mei kan je alle deelnemende hotspots uit het Antwerpse disctrict een bezoekje brengen. Het doel is om de buurt een beeld te geven in wat er achter de gevels gebeurt. Net als de editie van 2014, zorgt Shtick voor een opvallende vormgeving.
Een kaart, een website, artwork, een brochure en een uitnodigend embleem dat hotspots duidelijk herkenbaar maakt, in een herkenbare stijl. “We hebben alle deelnemende huizen in kaart gebracht,” vertelt Yves Hellemans, art director bij Shtick, “en dat mag je letterlijk nemen. We kiezen voor een illustratieve aanpak, omdat we zo onze visuele stempel kunnen doortrekken op alle dragers.”
Made in Berchem is een initiatief van het Cultureel Centrum van Berchem.

Credits
Klant: ccBe
Contact: Tine Mallentjer, Ellen Huet
Concept en creatie: Shtick
Art Director: Yves Hellemans
Grafisch Design: Gert Marijnissen, Bas Derks, Yves Hellemans
Project Management: Emilie Dieryck
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]