"Shut up. Be a good girl. Lay down."

Vanaf 31 oktober zendt Canvas het tweede seizoen uit van de Emmy-winnende serie 'The Handmaid’s Tale'. Die speelt zich af in een nabije toekomst waarin een extremistische religieuze groepering de macht heeft gegrepen, en vrouwen al hun rechten kwijt zijn. Mortierbrigade bracht een stukje van de reeks naar werkelijkheid door via wild postering een quote uit de serie te verspreiden: “Shut up. Be a good girl. Lay down.” Maar niet zonder fijntjes toe te voegen: “… op de zetel voor het tweede seizoen van The Handmaid’s Tale op Canvas en VRTNU.”
En over de plaatsing was nagedacht. Met posters naast universiteiten werden bijvoorbeeld jonge, zelfstandige vrouwen bereikt die allicht even zouden opkijken van de boodschap. De postering gebeurde in samenwerking met Rapid Media.
Credits
Client: Canvas
Client contacts: Bette Van den Briel, Marjolijn Van Boxel
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Jesse van Gysel & Tom Meijer
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Anneleen Vande Voorde
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Design: Wim De Dobbelaar, Eva Goethals
Desk Top Publisher : Vito Latorrata

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


