Hoe breng je een (reclame)boodschap over aan je publiek of op welke manier kan je een interieur verfraaien met gepersonaliseerde wall paper? Hoe zorg je voor duidelijke routing in musea en hoe promoot je luxe-artikelen in winkelcentra? Op basis van gesprekken met signmakers en eindklanten heeft Antalis een tool ontwikkeld die een antwoord biedt op de uitdagingen waar signmakers in hun werk dagelijks mee te maken hebben. De brochure schetst een vóór- en na-situatie van verschillende omgevingen en laat zien hoe je met producten als displays, folies en bestickering ruimtes een opvallende en inspirerende make-over kan geven.
"How to improve your visual identity is een inspirerende 'bijbel' voor signmakers, waarin we alle mogelijkheden op het gebied van visuele communicatie laten zien," aldus Stéphane Courtot, algemeen directeur Antalis Benelux en West-Europa.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]