Signmakers krijgen nieuwe bijbel

Hoe breng je een (reclame)boodschap over aan je publiek of op welke manier kan je een interieur verfraaien met gepersonaliseerde wall paper? Hoe zorg je voor duidelijke routing in musea en hoe promoot je luxe-artikelen in winkelcentra? Op basis van gesprekken met signmakers en eindklanten heeft Antalis een tool ontwikkeld die een antwoord biedt op de uitdagingen waar signmakers in hun werk dagelijks mee te maken hebben. De brochure schetst een vóór- en na-situatie van verschillende omgevingen en laat zien hoe je met producten als displays, folies en bestickering ruimtes een opvallende en inspirerende make-over kan geven.
"How to improve your visual identity is een inspirerende 'bijbel' voor signmakers, waarin we alle mogelijkheden op het gebied van visuele communicatie laten zien," aldus Stéphane Courtot, algemeen directeur Antalis Benelux en West-Europa.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]