Hoe breng je een (reclame)boodschap over aan je publiek of op welke manier kan je een interieur verfraaien met gepersonaliseerde wall paper? Hoe zorg je voor duidelijke routing in musea en hoe promoot je luxe-artikelen in winkelcentra? Op basis van gesprekken met signmakers en eindklanten heeft Antalis een tool ontwikkeld die een antwoord biedt op de uitdagingen waar signmakers in hun werk dagelijks mee te maken hebben. De brochure schetst een vóór- en na-situatie van verschillende omgevingen en laat zien hoe je met producten als displays, folies en bestickering ruimtes een opvallende en inspirerende make-over kan geven.
"How to improve your visual identity is een inspirerende 'bijbel' voor signmakers, waarin we alle mogelijkheden op het gebied van visuele communicatie laten zien," aldus Stéphane Courtot, algemeen directeur Antalis Benelux en West-Europa.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]