Sigurd van den Akker verlaat JCDecaux

Na zeventien jaar reclameaffichage in België en Frankrijk beslist Sigurd van den Akker om een sabatperiode in te lassen, waarvan de duur nog onbekend is.
In 2000 begon van den Akker bij INSERT, beter gekend onder de naam Eurybia, waar hij sinds 2001 managing director is. Een van de uitkomsten van de evolutie van Insert was de acquisitie door JCDecaux in april 2013 en de integratie ervan in het displayaanbod. Naast de verantwoordelijkheden voor INSERT was Sigurd van den Akker ook strategic director van MBT (metro tram bus) binnen JCDecaux.
“Ik zal niet direct worden vervangen in mijn functie. Martine Willems (MBT) en Stéphanie Moureaux (INSERT) zullen de sales directors blijven van de respectievelijke BU’s en het vermogensbeheer. INSERT zal geïntegreerd worden in het algehele management van JCDecaux BelgiPe onder de verantwoordelijkheid van Lionel Blaise,” klinkt het bij van den Akker.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]