Sigurd van den Akker verlaat JCDecaux

Na zeventien jaar reclameaffichage in België en Frankrijk beslist Sigurd van den Akker om een sabatperiode in te lassen, waarvan de duur nog onbekend is.
In 2000 begon van den Akker bij INSERT, beter gekend onder de naam Eurybia, waar hij sinds 2001 managing director is. Een van de uitkomsten van de evolutie van Insert was de acquisitie door JCDecaux in april 2013 en de integratie ervan in het displayaanbod. Naast de verantwoordelijkheden voor INSERT was Sigurd van den Akker ook strategic director van MBT (metro tram bus) binnen JCDecaux.
“Ik zal niet direct worden vervangen in mijn functie. Martine Willems (MBT) en Stéphanie Moureaux (INSERT) zullen de sales directors blijven van de respectievelijke BU’s en het vermogensbeheer. INSERT zal geïntegreerd worden in het algehele management van JCDecaux BelgiPe onder de verantwoordelijkheid van Lionel Blaise,” klinkt het bij van den Akker.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]