Proximus werd uitgeroepen tot snelste mobiele netwerk van België. Om dat te vieren, riep CEO Guillaume Boutin op om het wagenpark van Proximus een flinke update te geven. En zo geschiedde: SILK creëerde de snelste camionette van het land. Als we de vlammen en de spoiler mogen geloven, tenminste.
SILK bedacht een campagne voor Proximus rond hun kersverse titel van snelste mobiele netwerk van het land. Daarbij werd de iconische ‘Proximus-camionette’ onder handen genomen. Speciaal voor de gelegenheid werd er een tuning-versie gebouwd, inclusief paarse vlammen, chrome velgen en een heuse spoiler. De fake uitlaatpijpen moeten ons doen geloven dat de camionette minstens even snel is als het mobiele internet van Proximus. Al kunnen we dat allicht met een korreltje zout nemen.
De campagne omvat een full page print in alle Belgische kranten, een social media-luik en een online film. De productie was in handen van Famous Creators.
Credits:
Client: Proximus
Client: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans
Agency: FamousGrey (as part of SILK)
ECD: Peter Ampe
CD: Antoinette Ribas
Creative team: John Benois & Kenn Van Lijsebeth
CSD: Catherine De Block
Account Director: Audrey Semal
Account Manager: Roozbeh Ahmadi
Motion Designers: Sacha Lempereur, Elsa Gervais
Desktop publisher: Franco Scaramuzza
Production House: Famous Creators
Studio Director: Olivia Naudts
Video production & edit: Bas Van Hoof
Media Agency : Essence Mediacom (as part of SILK)
Media planner Proximus : Perrine De Keyzer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]