Silk laat de zon opkomen voor Proximus tijdens Bright Festival

SILK bedacht een nieuwe campagne voor Proximus tijdens Bright Festival in Brussel. Het lichtfestival staat dit jaar in het thema van: ‘Follow the light’. Proximus liet zich daardoor inspireren met DOOH rond een opkomende zon. Maar net zoals tijdens kerstcampagne is hun goedbedoelde ‘goeiemorgen’ - nog voor de echte zon opkomt – iets té snel. Alweer een kleine knipoog naar het snelste netwerk van het land ?
Credits
Client: Proximus
Client: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans
Agency: FamousGrey (as part of SILK)
Creative Director: Peter Ampe & Antoinette Ribas
Creative team: John Benois & Kenn Van Lijsebeth
CSD: Catherine De Block
Account Director: Audrey Semal
Account Executive: Naomi Reynaerts
RTV producer: Marie Libouton
Graphic Designer: Elsa Gervais
Motion Designer: Stéphane Goffinet
Media Agency : GroupM
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]