SILK bedacht een nieuwe campagne voor Proximus tijdens Bright Festival in Brussel. Het lichtfestival staat dit jaar in het thema van: ‘Follow the light’. Proximus liet zich daardoor inspireren met DOOH rond een opkomende zon. Maar net zoals tijdens kerstcampagne is hun goedbedoelde ‘goeiemorgen’ - nog voor de echte zon opkomt – iets té snel. Alweer een kleine knipoog naar het snelste netwerk van het land ?
Credits
Client: Proximus
Client: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans
Agency: FamousGrey (as part of SILK)
Creative Director: Peter Ampe & Antoinette Ribas
Creative team: John Benois & Kenn Van Lijsebeth
CSD: Catherine De Block
Account Director: Audrey Semal
Account Executive: Naomi Reynaerts
RTV producer: Marie Libouton
Graphic Designer: Elsa Gervais
Motion Designer: Stéphane Goffinet
Media Agency : GroupM
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]