Silk laat de zon opkomen voor Proximus tijdens Bright Festival

Crea / News

SILK bedacht een nieuwe campagne voor Proximus tijdens Bright Festival in Brussel. Het lichtfestival staat dit jaar in het thema van: ‘Follow the light’. Proximus liet zich daardoor inspireren met DOOH rond een opkomende zon. Maar net zoals tijdens kerstcampagne is hun goedbedoelde ‘goeiemorgen’ - nog voor de echte zon opkomt – iets té snel. Alweer een kleine knipoog naar het snelste netwerk van het land ?

Credits

Client: Proximus

Client: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans

Agency: FamousGrey (as part of SILK)

Creative Director: Peter Ampe & Antoinette Ribas

Creative team: John Benois & Kenn Van Lijsebeth

CSD: Catherine De Block

Account Director: Audrey Semal

Account Executive: Naomi Reynaerts

RTV producer: Marie Libouton

Graphic Designer: Elsa Gervais

Motion Designer: Stéphane Goffinet

Media Agency : GroupM