Silver & Copper en Nostalgie worden wakker met supersterren

Silver & Copper heeft voor de ‘Nosta Family’ een reeks van drie prints en drie digitale video’s ontwikkeld om de muzikale belofte van de ochtendshow van Nostalgie te illustreren, namelijk: de ochtend vullen met muziek van bij het opstaan.


Parallel met de beroemde rebus-campagnes belicht deze nieuwe reclamecampagne de luisteraars die wakker worden, de ‘slachtoffers’ van de goede muziek van Nostalgie en diens woedende verlangen om te zingen. Drie artiesten staan in deze reeks in de spotlights: Michael Jackson, Freddy Mercury en Celine Dion.
Credits
Clients: Nostalgie
- Miguel Aguza, Laure Di Francesco, Fiona Gilen, Sophie Evrard, Gaëlle Leys.
Agence: Silver & Copper
- Creative team: Lydie Anthoons, Martin de Gennes, Rodolphe Barth
- CD: Didier Vanden Brande
- CSD: Pascale Delval
Production:
- Photographer & Director: Pierre Pironet

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





