Silver & Copper heeft voor de ‘Nosta Family’ een reeks van drie prints en drie digitale video’s ontwikkeld om de muzikale belofte van de ochtendshow van Nostalgie te illustreren, namelijk: de ochtend vullen met muziek van bij het opstaan.
Parallel met de beroemde rebus-campagnes belicht deze nieuwe reclamecampagne de luisteraars die wakker worden, de ‘slachtoffers’ van de goede muziek van Nostalgie en diens woedende verlangen om te zingen. Drie artiesten staan in deze reeks in de spotlights: Michael Jackson, Freddy Mercury en Celine Dion.
Credits
Clients: Nostalgie
- Miguel Aguza, Laure Di Francesco, Fiona Gilen, Sophie Evrard, Gaëlle Leys.
Agence: Silver & Copper
- Creative team: Lydie Anthoons, Martin de Gennes, Rodolphe Barth
- CD: Didier Vanden Brande
- CSD: Pascale Delval
Production:
- Photographer & Director: Pierre Pironet
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]