Silver & Copper heeft voor de ‘Nosta Family’ een reeks van drie prints en drie digitale video’s ontwikkeld om de muzikale belofte van de ochtendshow van Nostalgie te illustreren, namelijk: de ochtend vullen met muziek van bij het opstaan.
Parallel met de beroemde rebus-campagnes belicht deze nieuwe reclamecampagne de luisteraars die wakker worden, de ‘slachtoffers’ van de goede muziek van Nostalgie en diens woedende verlangen om te zingen. Drie artiesten staan in deze reeks in de spotlights: Michael Jackson, Freddy Mercury en Celine Dion.
Credits
Clients: Nostalgie
- Miguel Aguza, Laure Di Francesco, Fiona Gilen, Sophie Evrard, Gaëlle Leys.
Agence: Silver & Copper
- Creative team: Lydie Anthoons, Martin de Gennes, Rodolphe Barth
- CD: Didier Vanden Brande
- CSD: Pascale Delval
Production:
- Photographer & Director: Pierre Pironet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]