Silver & Copper en Nostalgie worden wakker met supersterren

Crea / News

Silver & Copper heeft voor de ‘Nosta Family’ een reeks van drie prints en drie digitale video’s ontwikkeld om de muzikale belofte van de ochtendshow van Nostalgie te illustreren, namelijk: de ochtend vullen met muziek van bij het opstaan.

Parallel met de beroemde rebus-campagnes belicht deze nieuwe reclamecampagne de luisteraars die wakker worden, de ‘slachtoffers’ van de goede muziek van Nostalgie en diens woedende verlangen om te zingen. Drie artiesten staan ​​in deze reeks in de spotlights: Michael Jackson, Freddy Mercury en Celine Dion.

Credits

Clients: Nostalgie

  • Miguel Aguza, Laure Di Francesco, Fiona Gilen, Sophie Evrard, Gaëlle Leys.

Agence: Silver & Copper

  • Creative team: Lydie Anthoons, Martin de Gennes, Rodolphe Barth
  • CD: Didier Vanden Brande
  • CSD: Pascale Delval

Production:

  • Photographer & Director: Pierre Pironet