Silver & Copper en Nostalgie worden wakker met supersterren

Silver & Copper heeft voor de ‘Nosta Family’ een reeks van drie prints en drie digitale video’s ontwikkeld om de muzikale belofte van de ochtendshow van Nostalgie te illustreren, namelijk: de ochtend vullen met muziek van bij het opstaan.
Parallel met de beroemde rebus-campagnes belicht deze nieuwe reclamecampagne de luisteraars die wakker worden, de ‘slachtoffers’ van de goede muziek van Nostalgie en diens woedende verlangen om te zingen. Drie artiesten staan in deze reeks in de spotlights: Michael Jackson, Freddy Mercury en Celine Dion.
Credits
Clients: Nostalgie
- Miguel Aguza, Laure Di Francesco, Fiona Gilen, Sophie Evrard, Gaëlle Leys.
Agence: Silver & Copper
- Creative team: Lydie Anthoons, Martin de Gennes, Rodolphe Barth
- CD: Didier Vanden Brande
- CSD: Pascale Delval
Production:
- Photographer & Director: Pierre Pironet
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]