Silver & Copper heeft voor de ‘Nosta Family’ een reeks van drie prints en drie digitale video’s ontwikkeld om de muzikale belofte van de ochtendshow van Nostalgie te illustreren, namelijk: de ochtend vullen met muziek van bij het opstaan.
Parallel met de beroemde rebus-campagnes belicht deze nieuwe reclamecampagne de luisteraars die wakker worden, de ‘slachtoffers’ van de goede muziek van Nostalgie en diens woedende verlangen om te zingen. Drie artiesten staan in deze reeks in de spotlights: Michael Jackson, Freddy Mercury en Celine Dion.
Credits
Clients: Nostalgie
- Miguel Aguza, Laure Di Francesco, Fiona Gilen, Sophie Evrard, Gaëlle Leys.
Agence: Silver & Copper
- Creative team: Lydie Anthoons, Martin de Gennes, Rodolphe Barth
- CD: Didier Vanden Brande
- CSD: Pascale Delval
Production:
- Photographer & Director: Pierre Pironet
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]