Celtic Connection is een jong merk dat graanvrije dierenvoeding op de markt brengt, met traditionele recepten geïnspireerd op Keltische en voorouderlijke kennis. Om die waarden en natuurlijke ingrediënten in de spotlights te plaatsen, bedacht Silver & Copper voor het merk een nieuwe visuele identiteit. Voor het logo haalde het reclamebureau inspiratie bij de 'Love Spoon', een houten lepel met Keltische inkervingen die in de Keltische cultuur symbool staat voor liefde. Ook de nieuwe branding staat volledig in het teken van de natuur en traditie: de gekozen typografie is eenvoudig en modern en de verpakking bestaat uit kraftpapier bedrukt met inkt op waterbasis. De producten zullen worden verdeeld in Europa, Rusland, de Verenigde Staten, Azië en het Midden-Oosten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]