Silver & Copper haalt inspiratie bij de Kelten

Celtic Connection is een jong merk dat graanvrije dierenvoeding op de markt brengt, met traditionele recepten geïnspireerd op Keltische en voorouderlijke kennis. Om die waarden en natuurlijke ingrediënten in de spotlights te plaatsen, bedacht Silver & Copper voor het merk een nieuwe visuele identiteit. Voor het logo haalde het reclamebureau inspiratie bij de 'Love Spoon', een houten lepel met Keltische inkervingen die in de Keltische cultuur symbool staat voor liefde. Ook de nieuwe branding staat volledig in het teken van de natuur en traditie: de gekozen typografie is eenvoudig en modern en de verpakking bestaat uit kraftpapier bedrukt met inkt op waterbasis. De producten zullen worden verdeeld in Europa, Rusland, de Verenigde Staten, Azië en het Midden-Oosten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]