Silver & Copper haalt inspiratie bij de Kelten
Celtic Connection is een jong merk dat graanvrije dierenvoeding op de markt brengt, met traditionele recepten geïnspireerd op Keltische en voorouderlijke kennis. Om die waarden en natuurlijke ingrediënten in de spotlights te plaatsen, bedacht Silver & Copper voor het merk een nieuwe visuele identiteit. Voor het logo haalde het reclamebureau inspiratie bij de 'Love Spoon', een houten lepel met Keltische inkervingen die in de Keltische cultuur symbool staat voor liefde. Ook de nieuwe branding staat volledig in het teken van de natuur en traditie: de gekozen typografie is eenvoudig en modern en de verpakking bestaat uit kraftpapier bedrukt met inkt op waterbasis. De producten zullen worden verdeeld in Europa, Rusland, de Verenigde Staten, Azië en het Midden-Oosten.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]