Meteen nadat Silver & Copper het budget wist te strikken van het Brusselse game- en entertainmentcenter Koezio komen adverteerder en bureau op de proppen met een eerste radiocampagne. Een eerste activering in samenwerking met NRJ moet Koezio bekend maken bij de inwoners van Brussel en omstreken. Voor de campagne werd een nieuwe geluidsidentiteit en een nieuwe jingle ontworpen door Sonic Music.
De vijf radiospots zijn vanaf deze week twee weken on air en hoor je daarnaast ook via deze link op de website van Silver & Copper. Ook in Frankrijk wordt de campagne uitgerold, waar het bedrijf nog andere centra heeft. Daarnaast wordt er ook gewerkt aan een bioscoopactivering. Wordt dus vervolgd…
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]