Burps! Silver & Copper laat de Triple Moines aanrukken

Na Blanche de Namur mag Silver & Copper (S&C) nu ook Triple Moines, een van de andere merken van de Brasserie du Bocq, op tafel zetten om er een campagne mee te maken. Didier Vanden Brande (creatief directeur S&C): "Triple Moines leed aan een verouderd imago. Bekend bij de liefhebbers, was het niet erg aantrekkelijk voor nieuwe consumenten. Na een volledige rebranding met een modernere look wilden we meer verbondenheid creëren tussen het merk en zijn toekomstige consumenten. Om hen te tonen dat het een abdijbier is, zeker, maar dat het verre van ouderwets is. Hoewel de geschiedenis van Triple Moines teruggaat tot de Middeleeuwen, is het een stad van deze tijd. Daarom hebben we een humoristische en zelfs licht absurde campagne gecreëerd die afwijkt van de gebruikelijke communicatie voor bieren met karakter."
De campagne is alleen beschikbaar op sociale media om zich te richten op groepen die waarschijnlijk toekomstige fans zijn van een onconventioneel bier.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]