Na Blanche de Namur mag Silver & Copper (S&C) nu ook Triple Moines, een van de andere merken van de Brasserie du Bocq, op tafel zetten om er een campagne mee te maken. Didier Vanden Brande (creatief directeur S&C): "Triple Moines leed aan een verouderd imago. Bekend bij de liefhebbers, was het niet erg aantrekkelijk voor nieuwe consumenten. Na een volledige rebranding met een modernere look wilden we meer verbondenheid creëren tussen het merk en zijn toekomstige consumenten. Om hen te tonen dat het een abdijbier is, zeker, maar dat het verre van ouderwets is. Hoewel de geschiedenis van Triple Moines teruggaat tot de Middeleeuwen, is het een stad van deze tijd. Daarom hebben we een humoristische en zelfs licht absurde campagne gecreëerd die afwijkt van de gebruikelijke communicatie voor bieren met karakter."
De campagne is alleen beschikbaar op sociale media om zich te richten op groepen die waarschijnlijk toekomstige fans zijn van een onconventioneel bier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]