Voor het zevende jaar op rij lanceert NGroup zijn wedstrijd ‘100 minutes pour changer le monde’. En dat wordt dit jaar van de daken geschreeuwd. Letterlijk dan, met de hulp van Silver&Copper.
De wedstrijd biedt 15 Belgische verenigingen de kans op 100 gratis minuten reclame. Het Brusselse bureau bedacht ter ondersteuning de campagne #CriezLeSurTousLesToits. Het doel? Luid en duidelijk van zich laten horen. De baseline komt tot leven in de vorm van een nieuwe key visual en reclamespot. In die spot zien we personen de naam van hun vereniging letterlijk van de daken schreeuwen, op de tonen van de hit Shout van Tears for Fears.
Credits
Client: NGroup - Miguel Aguza, Laure Di Francesco, Sophie Evrard, Gaëlle Leys
Agency: Silver&Copper
Creative Director: Didier Vanden Brande
Art Director: Lydie Anthoons
CSD: Jean-Pierre Cremers
Production: Haldowit - Jérôme Millet
Crew and drone: Robin Smit - François Dubois
Son: NGroup - Pierre Lippert
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]