Simon Cook is managing director Cannes Lions

Ascential, het bedrijf achter Cannes Lions, promoveert Simon Cook van zijn huidige functie als VP creative excellence tot managing director van het festival. Hij zal zich focussen op het versnellen van de expansie van het leren en adviseren en de digitale informatiediensten, evenals de aanhoudende wereldwijde benchmarking van ’s werelds beste creatieve en effectieve marketing.
Cook werkt al meer dan tien jaar in de communicatiewereld. Voor hij aan de slag ging bij Cannes Lions werkte als aan de agency-kant. Zijn werk was cruciaal voor het succes van Cannes Lions. Zo is hij onder meer de architect achter ‘The Tracks’, het organisatiekader dat de creatieve gemeenschap helpt bij het navigeren door de prijzen en leerervaringen op het platform van Cannes Lions. Tijdens zijn ambtstermijn bij Lions heeft hij ook toezicht gehouden op de creatie en introductie van meer dan de helft van de prijzen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]