Ascential, het bedrijf achter Cannes Lions, promoveert Simon Cook van zijn huidige functie als VP creative excellence tot managing director van het festival. Hij zal zich focussen op het versnellen van de expansie van het leren en adviseren en de digitale informatiediensten, evenals de aanhoudende wereldwijde benchmarking van ’s werelds beste creatieve en effectieve marketing.
Cook werkt al meer dan tien jaar in de communicatiewereld. Voor hij aan de slag ging bij Cannes Lions werkte als aan de agency-kant. Zijn werk was cruciaal voor het succes van Cannes Lions. Zo is hij onder meer de architect achter ‘The Tracks’, het organisatiekader dat de creatieve gemeenschap helpt bij het navigeren door de prijzen en leerervaringen op het platform van Cannes Lions. Tijdens zijn ambtstermijn bij Lions heeft hij ook toezicht gehouden op de creatie en introductie van meer dan de helft van de prijzen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]