Ascential, het bedrijf achter Cannes Lions, promoveert Simon Cook van zijn huidige functie als VP creative excellence tot managing director van het festival. Hij zal zich focussen op het versnellen van de expansie van het leren en adviseren en de digitale informatiediensten, evenals de aanhoudende wereldwijde benchmarking van ’s werelds beste creatieve en effectieve marketing.
Cook werkt al meer dan tien jaar in de communicatiewereld. Voor hij aan de slag ging bij Cannes Lions werkte als aan de agency-kant. Zijn werk was cruciaal voor het succes van Cannes Lions. Zo is hij onder meer de architect achter ‘The Tracks’, het organisatiekader dat de creatieve gemeenschap helpt bij het navigeren door de prijzen en leerervaringen op het platform van Cannes Lions. Tijdens zijn ambtstermijn bij Lions heeft hij ook toezicht gehouden op de creatie en introductie van meer dan de helft van de prijzen.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]