Simon Ramboer
“ Tijdens mijn studies Marketing belandde ik via-via bij Google voor een workshop over search engine marketing. Overmoedig als ik toen was, dacht ik dat ik alles al wist over computers. Overrompeld door technische aspecten, grote Excelsheets met cijfertjes en een overload aan informatie besefte ik dat ik nog niets wist en voelde ik me gedreven om dit allemaal onder de knie te krijgen. Een nieuwe wereld ging voor mij open.
Zonder de nodige kennis of ervaring, maar met een gezonde dosis ambitie, kreeg ik bij Reprise Media de kans om te werken in de wereld van het adverteren via Google als search account manager. Tijdens de eerste maanden werkte ik hard om te slagen voor de Google-examens, voor Adwords- en Analytics- certificeringen.
Het fantastische aan het werken in een groot mediahuis zoals Mediabrands is dat je met grote klanten en budgetten mag werken en dat je veel verantwoordelijkheid krijgt. Natuurlijk gaat dit hand in hand met veel deadlines, stress en ‘pompen of verzuipen’-momenten zoals kerst- en koopjesperiodes. Dat neem ik er met plezier bij. Daarnaast krijgen we van het bedrijf ook alle kansen om ons individueel bij te scholen en heel veel te leren. En de fijne collega's en toffe werksfeer doen me hier heel gelukkig voelen.
2015 was een geweldig jaar. Niet enkel kreeg ons mediahuis Initiative de titel van Media Agency of the year, zelf wonnen we veel awards, waarbij ik bij twee hiervan mijn steentje bijdroeg, voor Plan België en voor Ikea. Een fijne beloning voor iedereen voor het harde werken. “