Je hebt het misschien ook in de pers of op social media gezien: de Sint was dit jaar al extra vroeg op bezoek in ons land. Op 3 oktober werd hij op verschillende plaatsen in België gespot, onder meer door Hanne Troonbeeckx. De reden van zijn bezoek? Samen met BelOrta en RCA verrast Sinterklaas ons dit jaar met AppelSintjes, heerlijke in België geteelde appels. Het idee ontstond volgens de goedheiligman tijdens een brainstorm met zijn pieten. Of dat waar is blijft onduidelijk, maar de AppelSintjes bieden hoe dan ook een smakelijk en ecologisch alternatief voor de traditionele oranje vruchten die de Sint normaal per boot vervoert.
RCA stond in voor de volledige campagne, van strategie en concept tot executie en PR, en ontwikkelde teasers, productvideo's, social content, verpakkingsmateriaal, een samplingactie en een wedstrijd.
Je kan de AppelSintjes vanaf begin november in je schoentje vinden. Of in een winkel in je buurt natuurlijk.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]