Sinterklaas, RCA en Belorta lanceren AppelSintjes

Je hebt het misschien ook in de pers of op social media gezien: de Sint was dit jaar al extra vroeg op bezoek in ons land. Op 3 oktober werd hij op verschillende plaatsen in België gespot, onder meer door Hanne Troonbeeckx. De reden van zijn bezoek? Samen met BelOrta en RCA verrast Sinterklaas ons dit jaar met AppelSintjes, heerlijke in België geteelde appels. Het idee ontstond volgens de goedheiligman tijdens een brainstorm met zijn pieten. Of dat waar is blijft onduidelijk, maar de AppelSintjes bieden hoe dan ook een smakelijk en ecologisch alternatief voor de traditionele oranje vruchten die de Sint normaal per boot vervoert.
RCA stond in voor de volledige campagne, van strategie en concept tot executie en PR, en ontwikkelde teasers, productvideo's, social content, verpakkingsmateriaal, een samplingactie en een wedstrijd.
Je kan de AppelSintjes vanaf begin november in je schoentje vinden. Of in een winkel in je buurt natuurlijk.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]