SKINN en cd&v maken de ultieme sprong

Crea / News

In een allerlaatste campagnefilm net vòòr 9 juni roept cd&v op om te kiezen voor zekerheid. SKINN creëerde, samen met creatives Paul Popelier en Stijn Gansemans, een symbolische film over de keuze tussen extremen, een sprong in het duister of de zekerheid van een doordacht en haalbaar beleid.

Felix De Clerck , coördinator campagne cd&v, vertelt: "Als centrumpartij bieden wij als enige de zekerheid dat ons land zich na 9 juni niet stort in het onbekende of een eindeloze onderhandelingsstrijd tussen onverzoenbare politieke visies."

Stijn Gansemans, creative consultant, vult aan: "Aan het einde van de lange boeiende rit met SKINN en cd&v wilden Paul (Popelier) en ik nog een mooi eindwerk afleveren alvorens iedereen naar de stembus trekt. Wij wensen cd&v alle succes toe!"

De film loopt op vanaf 30 mei op social media in verschillende formats. Flm direction was in handen van Raf Wathion en Czar.

Credits:

Brand: cd&v

Coördinator Campagne: Felix De Clerck

Agency: SKINN branding agency

Creatives: Paul Popelier, Stijn Gansemans

Chief Client Officer: Isabel Demuynck

Account Manager: Jolan Lapage

Designer: Dima Rodionov

Film Production Cy: Czar

Producer: Maarten De Sutter

Film Director: Raf Wathion

Post Producer: Bieke De Keersmaecker

Sound Production: R.A.F., La Vita E Media

Content Strategy: Julie Bogaerts

Social Media: Hybrid Agency