SKINN en cd&v maken de ultieme sprong

In een allerlaatste campagnefilm net vòòr 9 juni roept cd&v op om te kiezen voor zekerheid. SKINN creëerde, samen met creatives Paul Popelier en Stijn Gansemans, een symbolische film over de keuze tussen extremen, een sprong in het duister of de zekerheid van een doordacht en haalbaar beleid.
Felix De Clerck , coördinator campagne cd&v, vertelt: "Als centrumpartij bieden wij als enige de zekerheid dat ons land zich na 9 juni niet stort in het onbekende of een eindeloze onderhandelingsstrijd tussen onverzoenbare politieke visies."
Stijn Gansemans, creative consultant, vult aan: "Aan het einde van de lange boeiende rit met SKINN en cd&v wilden Paul (Popelier) en ik nog een mooi eindwerk afleveren alvorens iedereen naar de stembus trekt. Wij wensen cd&v alle succes toe!"
De film loopt op vanaf 30 mei op social media in verschillende formats. Flm direction was in handen van Raf Wathion en Czar.
Credits:
Brand: cd&v
Coördinator Campagne: Felix De Clerck
Agency: SKINN branding agency
Creatives: Paul Popelier, Stijn Gansemans
Chief Client Officer: Isabel Demuynck
Account Manager: Jolan Lapage
Designer: Dima Rodionov
Film Production Cy: Czar
Producer: Maarten De Sutter
Film Director: Raf Wathion
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Sound Production: R.A.F., La Vita E Media
Content Strategy: Julie Bogaerts
Social Media: Hybrid Agency
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]