Skinn investeert in ervaring

News / People

Bij Skinn Branding Agency zetten ze het nieuwe jaar full force in met de komst van vier nieuwe collega’s. Ze consolideren hun internationale ambitie door te investeren in ervaring en senioriteit om zo hun diverse en groeiende portfolio optimaal te kunnen ondersteunen. Zowel het development, als het corporate en het design team krijgen er nieuw bloed bij.

Het development team krijgt versterking van Krisje Verbert en Sven Lemmens. Krisje Verbert is UX/UI designer en heeft al zo’n 15 jaar expertise opgebouwd bij Wunderman Thompson in Antwerpen. Haar uitgebreide ervaring moet voor een acceleratie zorgen binnen het development team. Sven Lemmens verdiende zijn strepen 9 jaar lang als webdeveloper bij Wunderman Thompson. Hij koos voor Skinn om zijn passie voor creativiteit in web development verder uit te diepen.

Bert Campaert vervoegt zich bij het corporate team als brand consultant. Met zijn achtergrond in productontwikkeling en een passie voor brand transformation is hij volgens het bureau de uitgelezen man om aan international business development te doen voor Skinn. Hij deed hiervoor reeds 3 jaar ervaring op bij onder andere Kadanza en Kan Design en werkte een jaar als business developer in Chicago.

Design vormt nog steeds de basis van wat ze bij Skinn doen. Daarom zijn ze bijzonder blij met Rik Mockers als nieuwe brand designer. Met meer dan 10 jaar ervaring als grafisch ontwerper, plus een voorliefde voor brand identity, vormt zijn creativiteit de ideale aanvulling voor het design team.

Samen met deze nieuwkomers vormt het Skinn team ondertussen een diverse groep van +50 professionals met een liefde voor slimme merken.