Škoda en VML maken geluksbrenger van Girmays Groene Trui

Crea / News

Škoda, trotse partner van de Groene Trui en het Intermarché-Wanty wielerteam, vierde onlangs de historische prestatie van wielerheld Biniam Girmay. Als eerste Afrikaan ooit won Girmay de Groene Trui in de Tour de France, en om deze mijlpaal met de fans te delen, lanceerde Škoda samen met VML een unieke wedstrijd.

Wielerfans maakten kans op één van 50 exclusieve sleutelhangers, gemaakt van de originele Groene Trui van Girmay. Elk exemplaar is met de hand vervaardigd, genummerd en gesigneerd, wat het tot een uniek collectors item maakt. De sleutelhangers zijn niet alleen een eerbetoon aan Girmays historische overwinning, maar ook een geluksbrenger die fans overal mee naartoe kunnen nemen.

In een social video onthulden Škoda en Girmay hoe de trui met vakmanschap in 50 stukken werd geknipt en verwerkt tot deze unieke sleutelhangers. Om kans te maken op een stukje wielergeschiedenis, nodigde Škoda alle wielerfans uit om deel te nemen aan de wedstrijd via hun social media kanalen.

Credits:

Client: Škoda ​ ​
​Client Contact: Siebe Derdelinckx
​Chief Creative Officer: Klaartje Galle
​Executive Creative Directors: Arjen Tarras, Kasper Janssens
​Creative Director: Sam De Volder
​Creation: Mathijs Bettens, Tijs Dejonckheere
​Client Lead: Emilie Demoor
​Client Manager: Diede Michiels, Mieke De Ridder
​Strategic Director: Jef Pelkmans
​Strategic Planner: Gaëlle Maes ​ ​
​Design: Christophe De Pelsemaker, Jan-Bart Debruyne ​
​RTV producer: Tim Keeren ​
​Sound Engineer: Menno Van Riet
​DOP: Bas Van Hoof
​Production Partner: E-Demonstrations