De betrokkenheid van Å koda bij de wielerwereld is historisch gegroeid. De passie voor het wielrennen gaat terug naar de echte begindagen van het merk. Deze passie werd overduidelijk door Å koda's grote aanwezigheid tijdens het WK wielrennen 2021 van 19 tot 26 september.
Voor deze editie van het WK ontwikkelde MediaCom een crossmediastrategie voor Å koda. Deze werd geĆÆmplementeerd in een multiplatform-systeem dat TV-billboards bij RMB en VAR omvat en een digital native-luik dat artikels over wielrennen in het algemeen zoals āStart to bikeā en āBike for Think Pinkā en artikels over het WK zelf zoals āParcoursverkenning We Ride Flandersā en ā100 jaar WK wielrennenā. Het redactionele luik werd verzorgd door BrandStudio van Ads & Data en IPM. Door het gebruik van display enĀ prerollĀ opĀ Sporza,Ā en opĀ cyclingĀ content viaĀ AuvioĀ enĀ RosselĀ werd het ecosysteem van de campagne vervolledigd.
Responsable du deĢveloppement commercial et marketing H/F - RĆ©seau des MĆ©dias de proximitĆ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReĢseau des MeĢdias de proximiteĢ recrute un.e Ā« Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
Weāre looking for aĀ Marketing & Admissions DirectorĀ to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]