De betrokkenheid van Å koda bij de wielerwereld is historisch gegroeid. De passie voor het wielrennen gaat terug naar de echte begindagen van het merk. Deze passie werd overduidelijk door Å koda's grote aanwezigheid tijdens het WK wielrennen 2021 van 19 tot 26 september.
Voor deze editie van het WK ontwikkelde MediaCom een crossmediastrategie voor Å koda. Deze werd geĆÆmplementeerd in een multiplatform-systeem dat TV-billboards bij RMB en VAR omvat en een digital native-luik dat artikels over wielrennen in het algemeen zoals āStart to bikeā en āBike for Think Pinkā en artikels over het WK zelf zoals āParcoursverkenning We Ride Flandersā en ā100 jaar WK wielrennenā. Het redactionele luik werd verzorgd door BrandStudio van Ads & Data en IPM. Door het gebruik van display enĀ prerollĀ opĀ Sporza,Ā en opĀ cyclingĀ content viaĀ AuvioĀ enĀ RosselĀ werd het ecosysteem van de campagne vervolledigd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dĆ© PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn?Ā Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten Ć©n met […]