šŸš“ā€ā™€ļø Å koda koerst richting eindmeet met MediaCom

Crea / Media / News

De betrokkenheid van Å koda bij de wielerwereld is historisch gegroeid. De passie voor het wielrennen gaat terug naar de echte begindagen van het merk. Deze passie werd overduidelijk door Å koda's grote aanwezigheid tijdens het WK wielrennen 2021 van 19 tot 26 september.

Voor deze editie van het WK ontwikkelde MediaCom een crossmediastrategie voor Å koda. Deze werd geĆÆmplementeerd in een multiplatform-systeem dat TV-billboards bij RMB en VAR omvat en een digital native-luik dat artikels over wielrennen in het algemeen zoals ā€œStart to bikeā€ en ā€œBike for Think Pinkā€ en artikels over het WK zelf zoals ā€œParcoursverkenning We Ride Flandersā€ en ā€œ100 jaar WK wielrennenā€. Het redactionele luik werd verzorgd door BrandStudio van Ads & Data en IPM. Door het gebruik van display enĀ prerollĀ opĀ Sporza,Ā en opĀ cyclingĀ content viaĀ AuvioĀ enĀ RosselĀ werd het ecosysteem van de campagne vervolledigd.