De betrokkenheid van Škoda bij de wielerwereld is historisch gegroeid. De passie voor het wielrennen gaat terug naar de echte begindagen van het merk. Deze passie werd overduidelijk door Škoda's grote aanwezigheid tijdens het WK wielrennen 2021 van 19 tot 26 september.
Voor deze editie van het WK ontwikkelde MediaCom een crossmediastrategie voor Škoda. Deze werd geïmplementeerd in een multiplatform-systeem dat TV-billboards bij RMB en VAR omvat en een digital native-luik dat artikels over wielrennen in het algemeen zoals “Start to bike” en “Bike for Think Pink” en artikels over het WK zelf zoals “Parcoursverkenning We Ride Flanders” en “100 jaar WK wielrennen”. Het redactionele luik werd verzorgd door BrandStudio van Ads & Data en IPM. Door het gebruik van display en preroll op Sporza, en op cycling content via Auvio en Rossel werd het ecosysteem van de campagne vervolledigd.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]