Sloggi lanceert voor het SS19 seizoen een gedurfde campagne om zijn EVER Fresh-collectie te promoten. De campagne, in samenwerking met de gerenommeerde Britse modefotograaf Rankin, is gericht op de moderne consument die comfort belangrijker vindt dan stijl. De SS19 EVER Fresh campagne werd uitgevoerd naar een concept van MullenLowe London.
Met gedurfde taal als “Houd je **** fris” en “Blijf koel op de plaatsen waar het nodig is” geeft Sloggi de klassieke ondergoedreclame een nieuwe twist. De filosofie achter de campagne is dan ook rechtdoorzee: als je lichaam vrij is, voel jij je ook vrij. En niet enkel vrij – je bent ook zelfverzekerd, vrolijk, zorgeloos en ontspannen.
Nicola Tacchi, global head of brand and marketing, vertelt: “Het is niet omdat we ondergoed maken, dat we op de achtergrond moeten blijven. Met deze campagne wilden we een krachtige boodschap geven. We willen mensen laten zien dat we om hun comfort geven en niet bang zijn om ongemakkelijke onderwerpen aan te snijden. Zeker niet als we daarmee kunnen zorgen dat hun ondergoed perfect past en dat het hen helpt koel te blijven en zich fris te voelen. We willen dat mensen zich echt goed voelen in hun lichaam in plaats van hun lichaam te verbergen.” De collectie ligt vanaf nu in de Belgische rekken.
Met gedurfde taal als “Houd je **** fris” en “Blijf koel op de plaatsen waar het nodig is” geeft Sloggi de klassieke ondergoedreclame een nieuwe twist. De filosofie achter de campagne is dan ook rechtdoorzee: als je lichaam vrij is, voel jij je ook vrij. En niet enkel vrij – je bent ook zelfverzekerd, vrolijk, zorgeloos en ontspannen.
Nicola Tacchi, global head of brand and marketing, vertelt: “Het is niet omdat we ondergoed maken, dat we op de achtergrond moeten blijven. Met deze campagne wilden we een krachtige boodschap geven. We willen mensen laten zien dat we om hun comfort geven en niet bang zijn om ongemakkelijke onderwerpen aan te snijden. Zeker niet als we daarmee kunnen zorgen dat hun ondergoed perfect past en dat het hen helpt koel te blijven en zich fris te voelen. We willen dat mensen zich echt goed voelen in hun lichaam in plaats van hun lichaam te verbergen.” De collectie ligt vanaf nu in de Belgische rekken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]