Koken is een bezigheid geworden, zelfs een passie, die niet langer uitsluitend voor vrouwen is bestemd. Al eeuwen lang zijn zij het die hun gezin voeden, ver weg van de camera’s. Vandaag is koken heel hip geworden. In de loop der decennia heeft het nochtans wat van zijn pluimen verloren door reclamespots en advertenties voor kant-en-klare maaltijden, diepvriesmaaltijden, of zelfs schotels met de stempel van een minderwaardige chef. Door het gebrek aan tijd, het lot van het moderne leven, hebben vele generaties de kookkunst verwaarloosd. De opgang van alles wat met koken te maken heeft, en dan vooral op televisie, komt op het ideale moment.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]