Koken is een bezigheid geworden, zelfs een passie, die niet langer uitsluitend voor vrouwen is bestemd. Al eeuwen lang zijn zij het die hun gezin voeden, ver weg van de camera’s. Vandaag is koken heel hip geworden. In de loop der decennia heeft het nochtans wat van zijn pluimen verloren door reclamespots en advertenties voor kant-en-klare maaltijden, diepvriesmaaltijden, of zelfs schotels met de stempel van een minderwaardige chef. Door het gebrek aan tijd, het lot van het moderne leven, hebben vele generaties de kookkunst verwaarloosd. De opgang van alles wat met koken te maken heeft, en dan vooral op televisie, komt op het ideale moment.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]