Volkswagen lanceert samen met Voltage het nieuwste model in haar 100% electric range: de ID.Buzz. Dat doen ze met een opvallende outdoorcampagne in een stijl die volledig bij het karakter van het busje past. Want ja: het is zover. De langverwachte, 100% elektrische ID.Buzz van Volkswagen komt op de Belgische markt. De lanceringscampagne van het heruitgevonden busje met de opvallende kleuren is nu overal in het straatbeeld te zien. Net als een special build billboard dat met een brede glimlach de knalgele ID.Buzz afbeeldt. Smile! En dat mag je letterlijk nemen. “We lanceren de vrolijkste wagen van het jaar tijdens de donkerste periode van het jaar,” zegt Bart Nyns, marketingmanager bij Volkswagen, “en dat in de spirit die volledig bij ’t busje past: bold, kleurrijk en speels.”
“Fun is back,” zegt ook Frank Marinus, creatief directeur bij Voltage, die hiermee ook een van de headlines uit de campagne quote. “We willen met deze campagne doen wat de ID.Buzz met mensen doet: ze blij maken. Met happy copy en felle kleuren als remedie tegen het winteruur en de winterprik.”
Ook op de Brussels Motor Show pakken Volkswagen en Voltage uit. Of beter, in, door te spelen met het speelse karakter van de ID.Buzz. Je kan het busje daar bewonderen in een opvallende special build display. Let wel: deze speelgoedverpakking vind je enkel op de Heizel, en niet als je zelf een ID.Buzz bestelt.
Naast outdoor loopt de kleurrijke campagne momenteel ook online en op sociale media.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]