Snapchat is de nieuwe held als het gaat om social media. De applicatie is nergens populairder bij tieners dan in ons land (60% van de 16- tot 24-jarigen gebruiken Snapchat). In België staat de app continu in de top 5 van app downloads en het aantal gebruikers wordt op 800.000 geschat. Waar het in het begin vooral een platform was dat door tieners gebruikt werd, gaat nu een steeds breder publiek gebruik maken van de applicatie.
Kortom: tijd om beter te begrijpen hoe merken in België omgaan met Snapchat. Om die reden ontwikkelt Digimedia in samenwerking met Isobar het eerste Snapchat-onderzoek van België. Met het onderzoek brengen we in kaart welke merken in België actief zijn op Snapchat (en hoe lang), hoe succesvol ze zijn, waar ze Snapchat voor gebruiken, op wie ze zich richten en welke barrières ze zien ten aanzien van het gebruik van Snapchat. Doe zelf mee aan dit onderzoek! De resultaten van het onderzoek zullen in juli gepubliceerd worden. Doe hier zelf mee...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]