Snapchat in België: wie, wat en waarom?

Snapchat is de nieuwe held als het gaat om social media. De applicatie is nergens populairder bij tieners dan in ons land (60% van de 16- tot 24-jarigen gebruiken Snapchat). In België staat de app continu in de top 5 van app downloads en het aantal gebruikers wordt op 800.000 geschat. Waar het in het begin vooral een platform was dat door tieners gebruikt werd, gaat nu een steeds breder publiek gebruik maken van de applicatie.
Kortom: tijd om beter te begrijpen hoe merken in België omgaan met Snapchat. Om die reden ontwikkelt Digimedia in samenwerking met Isobar het eerste Snapchat-onderzoek van België. Met het onderzoek brengen we in kaart welke merken in België actief zijn op Snapchat (en hoe lang), hoe succesvol ze zijn, waar ze Snapchat voor gebruiken, op wie ze zich richten en welke barrières ze zien ten aanzien van het gebruik van Snapchat. Doe zelf mee aan dit onderzoek! De resultaten van het onderzoek zullen in juli gepubliceerd worden. Doe hier zelf mee...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]