So Buzzy scoort dubbel tijdens FeWeb Digital Champs & Impact Awards

Awards / News

So Buzzy viel twee keer in de prijzen op de Digital Champs & Impact Awards van FeWeb. Het digital agency werd bekroond als Digital For Good Champ voor Cera met de Notenkrakkencampagne en won de titel Campaign Champ of the Year voor de eindejaarscampagne van Carrefour België.  

Campaign Champ of the Year: CARREFOUR - EEN FEEST OP JE TIJDLIJN

Met een hypergepersonaliseerde aanpak voor de eindejaarscampagne van Carrefour liet So Buzzy traditionele kerstadvertenties achter zich. Slimme targeting en datagedreven marketingautomatisatie stonden centraal in een campagne die de feestvreugde rechtstreeks naar de klant bracht.

Denk aan interactieve Instagram Stories, TikTok-challenges en gepersonaliseerde content die perfect op tijd en relevant was. Deze aanpak combineerde urgentie en creativiteit, met als resultaat een sterke connectie met de doelgroep en een vliegende start van de feestdagen vorig jaar. So Buzzy’s aanpak leverde Carrefour niet alleen een sterke ROI op, maar ook de titel van Campaign Champ of the Year.

Digital for Good Champ: CERA - NOTENKRAKKEN MET EEN SOCIALE TWIST

In de categorie “Digital For Good” maakte So Buzzy indruk met de Notenkrakkencampagne van Cera. De campagne bracht de waarde van sociale impact onder de aandacht. Iedereen kon zijn walnoten binnenbrengen om zo zinvol werk te bieden aan mensen met mentale, fysieke of sociale uitdagingen in zorgateliers.

Met authentieke verhalen, spontane behind-the-scenes beelden en een vleugje humor bracht So Buzzy de campagne tot leven. Het resultaat? Virale content die zowel bewustzijn creëerde als mensen motiveerde om in actie te komen – door deel te nemen aan de walnootactie of producten zoals walnootolie aan te schaffen.