So Buzzy verwelkomt drie nieuwe collega's
"Always busy creating buzz" krijgt een frisse wind bij So Buzzy met de komst van drie nieuwe collega's. Katrien Van de Put, Maïté Schoorens en Charlotte Kesteman brengen hun enthousiaste blik en energie mee om het team te versterken.
In juni 2024 startte Katrien Van de Put als junior designer. Ze is geen onbekende voor de collega’s bij So Buzzy, want eerder hielp ze hen al op tijdelijke basis. Nu is ze officieel lid van het contentteam en heeft ze een meesterlijke grip op Photoshop en Illustrator. Ze creëert visuele content voor klanten zoals VDAB en Carrefour.
Het contentteam breidt niet uit met één, maar wel met twee nieuwe collega’s. Charlotte Kesteman liep in het voorjaar van 2024 vier maanden stage en keerde na de zomervakantie terug als digital media producer. Met haar passie voor online marketing ontwikkelt ze creatieve content voor klanten zoals Carrefour en Fost Plus en brengt ze frisse ideeën naar de socials van So Buzzy.
Maïté Schoorens begon haar avontuur begin deze zomer als digital advertising executive. Met de analytische skills die ze opdeed als marketing analist bij STRAREX neemt ze digitale campagnes onder haar hoede. Haar strategisch inzicht en data-gedreven aanpak zorgen ervoor dat klanten zoals SOS Kinderdorpen, O’Food en Vache Bleue zich in goede handen bevinden.