- 03/12/2020
10:00 - 11:30 - Online !
De ontwikkeling van Social Commerce heeft geleid tot een snelle verandering van het consumentengedrag, een trend die dit jaar met de coronapandemie in een extra stroomversnelling kwam. In die context kunnen merken het zich niet permitteren om de boot te missen. Maar aan Social Commerce begin je niet zomaar. Op het terrein hangt het succes van een merk vooral af van de planning en uitvoering. Om onderweg geen gebruikers te verliezen en om het rendement op de investeringen (ROI) te optimaliseren, moeten die stappen goed uitgewerkt zijn.
Tijdens een live evenement overlopen Mathieu Gillain, global head of media van Ogilvy Social.Lab, en zijn gast Hugues Ligot, integrated media leader bij Ikea, de belangrijkste kennis en de best practices rond Social Commerce. De nieuwste ontwikkelen in het domein komen ook aan bod.
Interesse? Schrijf nu in voor het tweede live evenement van de Social.Lab Academy en noteer donderdag 3 december alvast in de agenda.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]