- 03/12/2020
10:00 - 11:30 - Online !
De ontwikkeling van Social Commerce heeft geleid tot een snelle verandering van het consumentengedrag, een trend die dit jaar met de coronapandemie in een extra stroomversnelling kwam. In die context kunnen merken het zich niet permitteren om de boot te missen. Maar aan Social Commerce begin je niet zomaar. Op het terrein hangt het succes van een merk vooral af van de planning en uitvoering. Om onderweg geen gebruikers te verliezen en om het rendement op de investeringen (ROI) te optimaliseren, moeten die stappen goed uitgewerkt zijn.
Tijdens een live evenement overlopen Mathieu Gillain, global head of media van Ogilvy Social.Lab, en zijn gast Hugues Ligot, integrated media leader bij Ikea, de belangrijkste kennis en de best practices rond Social Commerce. De nieuwste ontwikkelen in het domein komen ook aan bod.
Interesse? Schrijf nu in voor het tweede live evenement van de Social.Lab Academy en noteer donderdag 3 december alvast in de agenda.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]